Image and video hosting by TinyPic Pass på! -

hard work pompompom hard work

Tjenixen
Den här måndagen har varit en ovanligt bra måndag. På idrotten sprang jag 7 km och det var fatiskt inte alls så farligt som jag föreställt mig.
Resten av skoldagen var inte heller så jobbig som den brukar vara på en måndag. Jag, Anna och Ulrika var dessutom effektiva på engelskan.
Och tänk att jag lyckades följa min planering idag! och just nu är jag klar med allt plus lite till av det jag tänkte göra idag i pluggväg. och här sitter jag och känner mig som en friskus i mitt nystädade rum. Livet e underbart!

image50
en liten prinsessa till kulturhistorian

Kommentarer
Postat av: Sören

Sladder och Slask! Rabararber och fnask! Ska bada med min task! Den liknar en mask! Du kan kela med den som en liten ask! BASK(ER)!

// MvH Sören

2008-01-27 @ 21:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0